söndag 29 september 2013

Söndag med goda vänner

Godkväll!

Barnen sover sedan en stund tillbaka och jag har suttit vid datorn en stund för att lägga en efterlängtad beställning. Den borde komma hem i veckan och då ska ni få se vad det är!

Denna helg har gått lika snabbt som alla andra och imorgon är det måndag och ny vecka igen. Jag har bestämt att vi börjar måndagmorgonen med lite sovmorgon, vi får se om mina barn håller med :)

Idag har vi haft goda vänner här hemma på fika och lekdejt. Snällt att de ställer upp och hjälper oss äta upp gamla tårtor som ligger och möglar här hemma, vad skulle vi annars göra med dem (tårtorna alltså) ;)


 

 


På torsdag blir en byggdag för min gubbe här hemma och sen drar det igång på allvar måndag om en vecka. Jag ser fram emot det såå mycket och längtar tills övervåningen är klar så vi kan flytta upp!

Nu väntar min älskling och en kopp te på mig ute i soffan! Hoppas ni har en mysig söndagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar