tisdag 1 oktober 2013

Lite tankar om inredning

Jag lovade ju er ett inredningsinlägg idag och här kommer det. Som sagt så har jag tankarna väldigt mycket på inredning av övervåningen just nu och särskilt barnens rum!

Jag satte ihop ett litet moodboard om hur jag tänker mig Stellas rum när det är klart och här kan ni se känslan och färgerna jag är ute efter!


Sen kommer säkert inte exakt dessa saker hamna i hennes rum, men det är mera känslan jag är ute efter. Jag tänker mig en en neutral bas i form av gråa väggar och sedan jobba med rosa, orange, gul och träelement.

Vad tycker ni? Jag tycker det ska bli jättekul att sätta tänderna i hela övervåningen, särskilt barnens rum :)


3 kommentarer:

  1. Grattis! Du vann 5000 kr i presentkort på Ellos. Kan du maila mig din mailadress? Bästa hälsningar Frida, Trendenser.se

    SvaraRadera